Rumah Terbalik DI Melaka 2019. Wow bestnya tangkap gambar disini!

Rumah terbalik di Melaka, Tempat menarik untuk ambil gambar!

Rumah terbalik di melaka tempat jalan menarik
Tempat aneh aneh yang manusia suka lawat Kredit:areenbuttlady-dalinda
Siapa yang suka ber swafoto memang wajib datang sini

Merasalah nak dapat gambar yang ada kelainan

Rumah terbalik di Melaka sekarang ni memang hangat diperkatakan

Boleh lah bergambar ala spiderman

Semua perabot yang ada dalam rumah ini berada terbalik dari kedudukan asalnya

Cuma pada pandangan Ibu

Benda macam ni meletup sekejap saja

Nanti bila orang dah jemu, kurang sambutannya. Sebab makin lama makin banyak rumah terbalik ni

Bukan di Melaka saja ada. Negeri lain pun dah ada

Itu pendapat Ibu yang kurang tahu tentang perniagaan

Mungkin juga ibu salah

Tapi lepas buat carian di internet, rumah terbalik di Sabah dah dikunjungi 1 juta pelawat semenjak dibuka pada tahun 2012.

Lumayan betul tu.

Itu di Sabah.



Apa yang menarik di Rumah Terbalik Melaka?
  1. Dapat tangkap gambar yang aneh tanpa menggunakan perisian Adobe photoshop
  2. Merealisasikan impian nak jadi spiderman
  3. Tak ada siapa akan marah anda untuk berjalan di atas syiling
  4. Berdekatan dengan Sungai Melaka
Lokasi: Upside Down House Gallery Melaka. Klik google maps untuk lokasi

Waktu lawatan: 10:00 am ~ 7:00 pm

Harga tiket

Warganegara (Bawa IC bersama):
  • Dewasa (12 tahun ke atas): RM15
  • Kanak-kanak: RM10
Warga asing:

  • Dewasa (12 tahun ke atas): RM20
  • Kanak-kanak: RM16
Banyak lagi lokasi menarik di Melaka untuk kita tangkap gambar yang menarik. Rancang percutian terindah dalam hidup anda dengan membaca senarai penuh 121 tempat best di Melaka!
_______________________







Rumah Terbalik DI Melaka 2019. Wow bestnya tangkap gambar disini! Reviewed by Ibu Syurga on September 09, 2019 Rating: 5

1 ulasan:

  1. Ramai juga orang pergi rumah terbalik di Melaka di ya. Benda aneh senang jadi viral

    BalasPadam

All Rights Reserved by Ibu Syurga © 2014 - 2015
Powered By Blogger.

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Dikuasakan oleh Blogger.